fbpx

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Prosím, přečtěte si níže uvedený text pečlivě. Odesláním objednávky potvrzujete, že vám byly před uzavřením smlouvy sděleny zákonem stanovené informace, že jste se seznámili s našimi obchodními podmínkami a že jim plně rozumíte a souhlasíte s nimi. Pokud tomu tak není, na uvedené tlačítko prosím neklikejte. Děkujeme 🙂


INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE dle §1811 odst.2 OZ


  • Před tím, než se rozhodnete zakoupit si námi nabízený produkt/službu, je naší zákonnou povinností informovat Vás o naší společnosti a o pravidlech našeho obchodování s vámi prostřednictvím internetu, tj. obchodování prostřednictvím prostředků komunikace na dálku.

  • KDO JSME A KDE NÁS můžete KONTAKTOVAT

    Prodávajícím je Filip Malý IČO: 04221214, se sídlem v Nová 2031/4, 37001 České Budějovice, Česká Republika. Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku.

    Kontaktovat nás můžete na email adrese: info@malyfilip.cz

    JAK OBCHODUJEME

    • Filip Malý mimo jiné nabízí s použitím prostředků komunikace na dálku, tj. internetu, různé informační produkty a služby (konzultace, online vzdělávací programy, webináře, semináře) v oblasti marketingu a prodeje, online podnikání a v oblasti osobní produktivity. 

    • Veškeré smluvní vztahy s Vámi uzavíráme v souladu s Právním řádem ČR, právní vztahy vysloveně neupravené smlouvou a obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele v platném znění.

    • Smlouvy jsou uzavírány v českém jazyce.

    • Smlouvu s Vámi uzavíráme prostřednictvím webového rozhraní. Webovým rozhraním jste veden jednotlivými kroky k objednání produktu či služby a máte možnost si zadaná data a údaje před podáním objednávky zkontrolovat a opravit.

    • Prodejní formulář obsahuje vždy informace o Vás, objednávaném produktu či službě, ceně, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby. U on-line produktů náklady na dodání neúčtujeme. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto se neliší od základní sazby.

    • Smlouva s Vámi je uzavřena odesláním Vaší objednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky). Odesláním objednávky stvrzujete, že souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy, že jste byl předem informován o všech náležitostech smlouvy, že jste se seznámil s obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a že s nimi souhlasíte. Údaje uvedené Vámi o Vás v objednávce považuje naše společnost za správné. 

    • Bereme ochranu vašich soukromých údajů vážně a chtěli bychom, abyste se při návštěvě našich internetových stránek cítili dobře. Ochrana vašeho soukromí při zpracování osobních údajů je pro nás důležitou záležitostí, kterou při našich obchodních procesech bereme na zřetel. Osobní údaje, které jsou získávány během návštěvy našich webových stránek, zpracováváme v souladu s českými a evropskými zákony. Neustále vylepšujeme technická a organizační bezpečnostní opatření tak, abychom chránili u nás vedené údaje proti manipulaci, ztrátě, zničení a zásahu nepovolaných osob.

    NAŠE PRODUKTY A SLUŽBY

    Označení produktu (zboží) nebo služby a popis jejich hlavních vlastností jsou vždy specifikované na vybraném webovém rozhraní, např. www.malyfilip.cz, www.kravickapraktickehomarketingu.cz, atd.. Rádi bychom Vás upozornili, že naše produkty (online vzdělávací programy, webináře, nahrávky atd.)  podléhají ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno.

    Všechny nabízené produkty a služby slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti marketingu a prodeje, on-line podnikání a osobní produktivity. Informace, které zprostředkovávají lektoři on-line programů jsou pouze návody a doporučení, Filip Malý ani další lektoři nejsou jakkoliv odpovědni za váš úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi, neboť ten je odvislý od řady dalších faktorů, které nemůžeme ovlivnit, jako např. vašich dovedností, možností, znalostí, schopností, obětavosti, situace na trhu, obchodních znalostí apod. Informace obsažené v těchto produktech nemohou nahradit ani individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Blíže čl.9 OP.

    CENA, ZPŮSOB PLATBY A DODÁNÍ

    Cena produktu nebo služby včetně všech daní a poplatků je vždy uvedena na webovém rozhraní u konkrétního produktu či služby. Cena je vždy uvedena na prodejním formuláři.  Způsob platby je uveden v čl.3 OP, náklady spojené s dodáním jsou uvedeny v čl.4 OP.

    ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ 

    Podmínky, lhůtu a postup pro uplatnění zákonného práva na odstoupení od smlouvy jsou upraveny v čl.6 OP.

    Údaje o právech vznikající z vadného plnění a podmínky pro uplatňování, včetně informací o nákladech spotřebitele spojených s navrácením zboží v souvislosti s odstoupením od smlouvy  naleznete  v čl.6 a čl.7 OP.

    GARANCE SPOKOJENOSTI S VÝSLEDKY

    Protože nám záleží na vaší spokojenosti s výsledky námi doporučených postupů, poskytujeme u vybraných produktů a služeb zákazníkům garanci vrácení peněz pro případ, že i po aplikaci námi doporučených postupů nebudete spokojeni. Bližší podmínky pro uplatnění jsou v čl.8 OP.

    PODROBNOSTI  NALEZNETE V NÍŽE UVEDENÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH, KTERÉ JSOU NEDÍLNOU SOUČÁSTÍ KAŽDÉ, S NÁMI UZAVŘENÉ, KUPNÍ SMLOUVY NA VÁMI VYBRANÝ PRODUKT ČI SLUŽBU.


    VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro prodej informačních produktů a služeb s použitím internetu

     

    Obsah

    1. Obecná ustanovení

    2. Objednávka a Uzavření kupní smlouvy

    3. Cena, způsob úhrady

    4. Dodací podmínky

    5. Zabezpečení, ochrana autorských práv

    6. Odstoupení od smlouvy

    7. Práva z vadného plnění, reklamace

    8. Garance vrácení peněz

    9. Vyloučení odpovědnosti 

    10. Ochrana osobních údajů

    11. Zvláštní ustanovení – pravidla pro vybrané produkty
      Splátkový prodej
      Živé akce-semináře
      Podmínky opakovaných plateb

    12. Závěrečná ustanovení

    1. OBECNÁ   USTANOVENÍ

    1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího, kterým je Filip Malý, IČO: 04221214, se sídlem v Nová 2031/4, 37001 České Budějovice, Česká Republika., uzavřených s kupujícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek prodávajícího.

    1.2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále také „zákazník“ či „účastník“).

    1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

    1.4. Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba, než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

    1.5. Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího na webových stránkách:

    www.malyfilip.cz a www.krabickapraktickehomarketingu.cz

    2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

    2.1. Označení produktu (zboží), popis jeho hlavních vlastností  a cena, včetně všech daní,  jsou uvedeny na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. Cena je dále vždy uvedena na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.

    2.2 Prodejní formulář obsahuje vždy informace o zákazníkovi, objednávaném produktu,  zboží nebo službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby. U on-line produktů náklady na dodání účtovány nejsou. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám, přičemž tyto se neliší od základní sazby.

    2.3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká odesláním objednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky). Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko „Odeslat “. Od tohoto momentu vznikají mezi ním a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

    2.4. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

    2.5. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.

    2.6. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.

    2.7. Prodávající může objednávku kdykoliv zrušit. 

    2.8. Vlastnické právo k produktům/zboží přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.

    2.9. Zákazník je srozuměn s tím, že pro řádné užívání online vzdělávacích produktů a webinářů je třeba z jeho strany splnit technické požadavky– aktualizovaný software. V případě použití neaktualizovaného softwaru – internetového prohlížeče může být omezena funkcionalita.

    3. CENA, ZPŮSOB ÚHRADY

    3.1. Cena produktů, zboží a služeb,  je  uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. Cena je vždy uvedena na prodejním formuláři.

    3.2. U vybraných produktů prodávajícího (fyzické nosiče digitálního obsahu, knihy) je zákazník společně s cenou povinen zaplatit i náklady spojené s jeho balením a dodáním. Cena za balení a dodání je vždy uvedena na prodejním formuláři, je-li prodávajícím účtována.

    3.3. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi fakturu, která slouží jako doklad o zakoupení produktu, zboží či služby. 

    ZPŮSOB ÚHRADY

    3.4.Cenu produktu/zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží hradí zákazník bezhotovostně způsobem a na účet zvolený v prodejním formuláři.

    3.5. Pro bezhotovostní platby jsou platební metody napojeny na platební bránu společnosti Stripe, která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet a hesla k elektronickému bankovnictví jsou zadávána pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti Stripe.

    Využít můžete těchto možností plateb:

    1. online platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro (u vybraných produktů)

    2. rychlým bankovním převodem: Raiffeisen BANK, GE Money, Fio, KB, ČSOB, mBank a další (u vybraných produktů)

    3. bankovním převodem na základě faktury (u vybraných produktů)

    3.6. Zákazník je na internetové stránce produktu, nebo služby vždy jasně a srozumitelně informován, zda se jedná o platbu jednorázovou, opakovanou (tzv. recurring payment), nebo splátkovou. Podmínky splátkového prodeje a opakovaných plateb jsou uvedeny v čl.11 OP.

    3.7. Zákazník je povinen uhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, jinak prodávající nebude schopen platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.

    3.8. Kupní cena je splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak, závazek zákazníka uhradit cenu za produkt/zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

    4. DODACÍ PODMÍNKY

    4.1. U online vzdělávacích produktů se dodáním rozumí zaslání přístupových údajů ze strany prodejce na emailovou adresu zákazníka uvedenou v prodejním formuláři, případně zasláním odkazu URL adresy.

    4.2. Přístupové údaje poskytne prodávající zákazníkovi až po zaplacení celé kupní ceny, případně první splátky, a to nejpozději do tří dnů, není-li uvedeno jinak. Zákazník odesláním objednávky výslovně souhlasí s tím, že mu bude digitální obsah či služba doručena před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a bere na vědomí, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

    4.3. V případě knih, USB Flash disků, dárkových předmětů prodávající dodává a doručuje objednané zboží dle velikosti a váhy obchodním balíkem České pošty dle aktuálního sazebníku, v co nejkratším termínu, obvykle do 2-10 pracovních dnů od obdržení platby. Místo dodání je stanoveno na základě prodejního formuláře zákazníka. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v prodejním formuláři.

     

    5. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV A DOBRÉHO JMÉNA PRODÁVAJÍCÍHO

    5.1. On-line kurzy, webináře a všechny další materiály poskytované na webovém rozhraní prodávajícího jsou autorským dílem prodávajícího a ten neposkytuje zákazníkovi právo šířit dílo dále jakýmikoliv cestami elektronické, či jiné komunikace nebo je jakýmkoli jiným způsobem zveřejňovat nebo poskytovat třetím osobám.

    5.2. Zákazník se zavazuje nestahovat videa z on-line kurzu na svůj pevný disk či jiné offline či online médium určené pro ukládání digitálních dat. Stejně tak se zákazník zavazuje nepořizovat žádné audio-video záznamy přehrávaného videa v rámci on-line kurzu. Veškeré tyto a další činnosti podobného charakteru jsou v rozporu s přáním prodávajícího a těmito smluvními podmínkami.

    5.3. Zákazník se zavazuje neposkytovat třetím osobám internetovou adresu, na které jsou videa on-line kurzu umístěna.

    5.4. Zákazník se zavazuje chránit své přístupové údaje (uživatelské jméno a heslo) skrz které se provádí autorizace přístupu k on-line kurzu. Uživatel nesmí umožnit třetím osobám, aby se přihlašovaly pod jeho přístupovými údaji. V případě, že zákazník třetí osobě takový přístup umožní, nese plnou odpovědnost za případný vznik škody jako by se zneužití dopustil sám.

    5.5. V případě prokázaného porušení tohoto článku zaplatí zákazník prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 50.000 Kč.

    5.6. Zákazník se zavazuje zdržet se veškerého jednání, které by mohlo ohrozit dobré jméno prodávajícího, zejména zveřejňování nepravdivých informací či neobjektivního hodnocení jeho služeb. Zákazník se dále zavazuje zdržet se veškerého nekalosoutěžního jednání, včetně případného odrazování zájemců o zakoupení on-line kurzu. V případě nedodržení této povinnosti zaplatí zákazník poskytovateli smluvní pokutu ve výši 20.000 Kč.

    5.7. Provozovatel webových stránek může použít vaše jméno, logo, obrázky, videa a vaše veřejné příspěvky pro popsání produktů a služeb, které vám poskytuje ve svých reklamních a propagačních materiálech. Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že jakékoliv dotazy, připomínky, návrhy, nápady, příspěvky, výsledky, rozhovory, myšlenky, komentáře, obrázky, videa či jiné informace a materiály, které jste poskytli prodávajícímu na webových stránkách, na sociálních sítích, chatech, živých vysíláních, po Skype, emailem, zprávou, nebo jinak, nejsou důvěrné a mohou se stát výhradním majetkem prodejce. Odesláním nebo zveřejněním textu, videa, obrazového, nebo audiozáznamu nebo jakéhokoliv dalšího materiálu udělujete prodejci a všem jím pověřeným trvalou, neodvolatelnou, nevýhradní, neomezenou, celosvětovou licenci k použití, kopírování, upravování, prodeji, užívání, vytváření odvozených děl, distribuci a / nebo veřejnému použití nebo zobrazování takového materiálu, zcela nebo zčásti, jakýmkoli způsobem nebo médiem, nyní známým nebo dále rozvíjeným, pro jakýkoli účel. Prodejce se stává vlastníkem jemu zaslaného materiálu, včetně všech práv k duševnímu vlastnictví, a má nárok na neomezené využívání a šíření těchto obsahů pro jakýkoliv účel, komerční nebo jiný, bez vašeho potvrzení nebo náhrady pro vás. Prodejce se zavazuje, že se bude při nakládání se všemi materiály řídit platnými právními předpisy České republiky, bude vždy jednat v souladu s dobrými mravy a nebude jakkoli poškozovat dobré jméno a práva účastníka.

    6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

    6.1. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele

    Je-li kupující spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí/dodání produktu, zboží, a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

    6.2. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme vás o dodržení níže uvedených podmínek:

    • Nejpozději 14. den po převzetí produktu/zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.

    • Pro podání reklamace není dán žádný zvláštní formulář. Z vyjádření Kupujícího však musí vždy vyplývat, v čem spočívá reklamace či námitka a jaký způsob vyřízení požaduje. O podané reklamaci či námitce rozhodne Prodávající nejpozději do třiceti dnů od jejího obdržení. Kupující bude vyrozuměn e-mailem včetně odůvodnění.

    • Fyzické nosiče digitálního obsahu, knihy či dárkové předměty, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku.

    • Upozorňujeme, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud byl porušen jejich původní obal. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, či u smluv o poskytování služeb.

    • Peníze za produkt/zboží Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen zákazníku vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu zákazník předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal a potvrdí přijetí opravného daňového dokladu.

    • V případě odstoupení zákazníka od smlouvy na online vzdělávací produkt, je prodávající oprávněn neprodleně po doručení odstoupení zákazníkovi deaktivovat a znemožnit přístup do členské sekce programu.

    6.3. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

    Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:

    • prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady (splátky) více jak 10 dnů po době splatnosti;

    • porušení povinností na ochranu autorského práva (čl.5 OP) ze strany zákazníka.

    7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE

    7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

    7.2. Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt/zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.

    7.3. Vadné plnění  uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u prodávajícího, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží.

    7.4. Pro reklamaci nás prosím kontaktujte emailem na adrese info@malyfilip.cz Součástí reklamace by mělo být přiložení dokladu o koupi a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace budete informováni emailem.

    7.5. Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady,  přiměřenou slevu z ceny a  není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

    7.6. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.

    7.7. Prodávající není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout zákazníku díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému softwaru pro spuštění webináře či online produktu, které není schopen ovlivnit. On-line vzdělávací produkty a webináře obsahují pouze návody a doporučení, prodávající rovněž  neodpovídá za  úspěch či neúspěch zákazníka při aplikaci v praxi.

    8. GARANCE SPOKOJENOSTI S VÝSLEDKY

    8.1. Protože nám záleží na vaší spokojenosti s výsledky námi doporučených postupů, poskytujeme u vybraných produktů a služeb zákazníkům možnost do určitého množství dnů od zakoupení, tj. zaslání přístupového odkazu či URL adresy na vámi uvedenou emailovou adresu, odstoupit od smlouvy s garancí vrácení peněz pro případ, že i po prokazatelném aplikování námi doporučených postupů nebudete spokojeni. Zda je garance u konkrétního produktu poskytována a v jaké délce je uvedeno na webových stránkách vámi vybraného produktu.

    8.2. V rámci garance spokojenosti s výsledky jsme oprávněni požadovat důkaz o plné implementaci všech doporučených kroků. Vaší povinností je dodat všechny požadované důkazy k naší spokojenosti. Bez prokázání implementace doporučených postupů není možné odstoupit od smlouvy v rámci garance spokojenosti s výsledky.

    8.3. Odstoupení od smlouvy v případě nespokojenosti zašlete elektronickou formou na info@malyfilip.cz s prohlášením, že od smlouvy odstupujete v rámci garance spokojenosti s výsledky, s přiložením kopie faktury a data nákupu a s důkazy o implementaci všech námi doporučených postupů.

    8.4. Peníze Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, a to do 14 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy na naši emailovou adresu. Po obdržení žádosti dojde automaticky k deaktivaci Vašeho přístupu k produktu.

    8.5. Odstoupení v rámci garance spokojenosti s výsledky není možné v případě, že jste do data splatnosti neuhradili celou kupní cenu za produkt, nebo jste neuhradili některou splátku do data splatnosti této splátky. Opožděním s jakoukoliv platbou za produkt zaniká nárok na garanci spokojenosti s výsledky.

    9. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

    9.1.Všechny naše produkty a služby slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti marketingu a prodeje, on-line podnikání a osobní produktivity. Informace, které zprostředkovávají lektoři on-line programů jsou pouze návody a doporučení. Filip Malý ani další lektoři nejsou jakkoliv odpovědni za Váš úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi, za Vaše pocity, zdravotní stav a stavy, které můžete prožívat. Po celou dobu trvání on-line produktu jste plně svéprávní a plně zodpovědní za své jednání, chování a své rozhodování.  Váš úspěch je odvislý od řady dalších faktorů, které nemůžeme ovlivnit, jako např. Vašich dovedností, možností, znalostí, schopností, obětavosti, situace na trhu, obchodních znalostí, zdravotního stavu apod.

    9.2. Rádi bychom Vás upozornili, že informace obsažené v našich produktech nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Produkty mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.

    10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    Prodávající plně respektuje důvěrný charakter Vašich dat, která vyplňujete do objednávky a poskytujete na našich internetových stránkách. Data jsou zabezpečena a chráněna proti zneužití. Používáme je k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavení dokladů, identifikaci Vašich bezhotovostních plateb a pro komunikaci s Vámi, tedy veškeré zákaznické administrativy a rovněž k marketingovým účelům. Tato data jsou ukládána v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití.

    Podrobné informace o tom, jak zpracováváme a chráníme osobní údaje najdete na stránce Ochrana osobních údajů

    11. Zvláštní ustanovení pro vybrané produkty

    A) PODMÍNKY SPLÁTKOVÉHO PRODEJE

    • Prodej na splátky je umožněn pro nákup online vzdělávacích produktů označených prodejcem.

    • Splátkový kalendář – počet splátek a jejich výše, je uveden na webových stránkách produktu.

    • Možnost hrazení kupní ceny ve splátkách si zákazník volí při vyplňování prodejního formuláře.

    • V případě zvolení hrazení kupní ceny ve splátkách a použití platební karty zákazník souhlasí s provedením opakovaných plateb jednotlivých splátek z jeho platební karty až do úplného splacení zakoupeného produktu nebo služby.

    • V případě hrazení kupní ceny ve splátkách jsou přístupové údaje, příp.odkaz na URL adresu zákazníka, poskytnuty na jím uvedenou emailovou adresu po uhrazení a připsání první splátky na účet prodávajícího.

    • Přístup k online vzdělávacímu produktu před úplným zaplacením kupní ceny má  kupující zajištěn za předpokladu řádného plnění splátkového kalendáře, tzn. že hradí dílčí  splátky řádně a včas.

    • Prodávající má právo pozastavit přístup zákazníka do online vzdělávacího programu/produktu, který je v prodlení s hrazením jakékoliv faktury s dílčí splátkou více jak 1 den po splatnosti faktury.

    • Přístup zákazníka prodávající obnoví po uhrazení faktury/faktur po splatnosti.

    • U splátkového prodeje začíná běžet lhůta pro odstoupení od smlouvy dnem doručení produktu, případně dnem zaslání přístupových údajů (ne dnem splacení celé kupní částky).

    • Prodlení zákazníka s úhradou dílčí splátky více jak 10 dní po době splatnosti se považuje za podstatné porušení smlouvy a prodávající má právo z uvedeného důvodu od smlouvy odstoupit. 

    • Zákazník bere na vědomí, že prodávající není povinen zajistit zákazníkovi nárokové živé konzultace, webináře apod., pokud tyto byly součástí online vzdělávacího programu/produktu a proběhnou v době, kdy byl zákazníkovi zamezen přístup do programu pro neplnění jeho uhrazovacích povinností dle OP.

     

    B) ŽIVÉ AKCE – SEMINÁŘE

    • Účastník se na seminář přihlašuje prostřednictvím webového rozhraní vybraného produktu, odesláním prodejního formuláře, a to nejpozději 2 dny před začátkem akce. Pozdější přihlášky je možno akceptovat po předchozí domluvě.

    • Online přihlášky jsou ze strany prodávajícího potvrzovány na email, který byl uveden účastníkem na prodejním formuláři. Spolu s potvrzením je zaslána účastníkovi faktura s datem splatnosti ceny za seminář.

    • Zařazení účastníků na seminář bude uskutečněno podle pořadí uhrazených přihlášek. Účastník bude vyrozuměn v případě, že nebude zařazen z důvodů naplněné kapacity.

    • Cena semináře je  uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. Cena je vždy uvedena na prodejním formuláři.

    • Cena semináře je určena v závislosti na délce konání semináře, osobě lektora, poskytovaných materiálech, zajištěném občerstvení, místě konání apod.

    • Účastník se zavazuje uhradit cenu semináře dle splatnosti uvedené na doručené faktuře, nejpozději však ke dni konání semináře. 

    • Pořadatel si vyhrazuje právo na případnou změnu termínu semináře, přednáškového sálu či zrušení semináře z organizačních a provozních důvodů. V případě změny termínu či zrušení semináře má účastník právo na vrácení 100% ceny semináře nebo absolvovat seminář v náhradním termínu nebo si vybrat jiný produkt prodávajícího ve stejné ceně.

    • Pořadatel nenese žádnou zodpovědnost za nedostatky ve službách kterékoliv třetí strany, kterou využívá při svých vlastních službách. Dále nenese zodpovědnost na zranění, škody a ztráty vzniklé účastníkům.

    • Odesláním prodejního formuláře uděluje účastník výslovný souhlas s pořízením fotek, video a audio nahrávek ze semináře.

    • Rádi bychom Vás upozornili, že účast na semináři je dobrovolná a každý účastník zodpovídá sám za sebe. Pokyny lektora jsou pouze návrhy, kterými se účastník řídí podle vlastního uvážení.

    • Vzdělávací programy podléhají právní ochraně dle autorského práva, účast na semináři neopravňuje účastníka získané znalosti vyučovat a ani jinak komerčně využívat a vydávat za své.

     

    Storno podmínky

    • Žádost a zrušení /odhlášení zašlete emailem na adresu info@malyfilip.cz. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, email a číslo variabilního symbolu objednávky.

    • Pokud se odhlásíte více jak 14 dní před datem konání semináře, vrátíme Vám 100% z uhrazené ceny. Místo vratky má účastník možnost již uhrazenou cenu převést na koupi jiného produktu z nabídky poskytovatele v plné ceně semináře.

    • Pokud se odhlásíte méně než 14 dní před datem konáním semináře, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 100% ceny semináře. Účastník však má možnost již uhrazenou cenu převést na koupi jiného produktu z nabídky poskytovatele v plné ceně semináře nebo absolvovat seminář v náhradním termínu, bude-li se opakovat nebo může za sebe poslat náhradníka. V případě odhlášení/zrušení účasti méně než 4 dny přede dnem konání semináře je prodávající oprávněn odečíst od zaplacené ceny náklady spojené se zrušením jeho účasti (administrativní poplatek apod.).

    • Peníze Vám budou vráceny na stejný účet, ze kterého byly prostředky uhrazeny.

    • Účastníkovi, který zruší/odhlásí svoji objednávku méně než 2 dny přede dnem konání semináře, vzniká povinnost uhradit účastnický poplatek.

    • Účastník může za sebe poslat náhradníka, kterého si sám nejde. Storno poplatek se neplatí a celá platba je přesunuta k novému účastníkovi.

    • Pokud se účastník akce nezúčastní, účastnický poplatek se nevrací.

     C) PODMÍNKY OPAKOVANÝCH PLATEB

    • V případě zakoupení vybraných produktů a služeb, kde je nabízeno členství za pravidelný měsíční, půlroční, nebo roční poplatek, zákazník zvolením platby prostřednictvím platební karty souhlasí se strháváním opakovaných plateb z jeho platební karty, a to za podmínek dle zvoleného tarifu objednané služby.

    • Tarify a podmínky opakovaných plateb jsou uvedeny na webové stránce produktu a v prodejním formuláři. Jde vždy o fixní částku, která je uvedena u produktu a bude strhávána v jasně stanovených, pravidelných intervalech, o kterých je Zákazník jasně a srozumitelně informován na prodejní stránce a v prodejním formuláři. Na opakovanou platbu bude zákazník rovněž upozorněn emailem.

    • Informace o výši a formě opakovaných transakcí, datu a periodě strhávání opakované platby a všech změnách souvisejících s opakovanými platbami jsou zákazníkovi zasílány emailem. Pokud chce zákazník udělat změnu v nastavení opakovaných plateb, tak se obrátí na prodávajícího emailem na info@malyfilip.cz

    • Údaje platební kartě zákazníka jsou uloženy u platební brány Stripe a platební brána Stripe s nimi nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu.

     

    D) KONZULTACE

    • Zákazník si rezervuje konzultaci přes rezervační odkaz, nebo prostřednictvím emailové poptávky na info@malyfilip.cz.

    • Rezervace termínu konzultace je ze strany prodávajícího potvrzována na email, který byl uveden zákazníkem na rezervačním formuláři, nebo na email, ze kterého byla zaslána rezervační poptávka.

    • Rádi bychom Vás upozornili, že účast na konzultaci je dobrovolná a každý zákazník zodpovídá sám za sebe. Pokyny lektora jsou pouze návrhy, kterými se zákazník řídí podle vlastního uvážení.

    • Žádost o změnu/zrušení termínu konzultace zašlete emailem na adresu info@malyfilip.cz, nebo využijte odkaz pro změnu termínu rezervace, který najdete v potvrzovacím emailu. 

    • Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení nebo změnu termínu konzultace. V případě zrušení nebo změny termínu konzultace ze strany prodávajícího, má zákazník právo na vrácení 100 % ceny zrušené nebo přerezervované konzultace, nebo náhradní termín.

    • Za nevyužitý konzultační čas není možné požadovat finanční náhradu.

    • Konzultační čas musí být vyčerpán do 1 roku od zakoupení. Po uběhnutí 1 roku od zakoupení konzultační čas propadá bez nároku na náhradu. 

    • Konzultační čas je možné čerpat po částech, minimálně však 45 minut. Konzultace kratší, než 45 min, bude počítána jako 45 minut.

    • V případě zrušení rezervace ze strany zákazníka více než 24 hodin před termínem konání konzultace, vzniká zákazníkovi nárok na náhradní termín. Nikoliv však na vrácení kupní ceny.

    • V případě zrušení rezervace ze strany zákazníka méně než 24 hodin před termínem konání konzultace, nevzniká zákazníkovi nárok na náhradní termín ani vrácení kupní ceny a konzultační čas bude automaticky považován za vyčerpaný.

    • Konzultační čas není převoditelný na jinou osobu.

    • Pokud se zákazník konzultace nezúčastní, konzultační čas je považován za vyčerpaný, bez nároku na vrácení kupní ceny nebo náhradní termín.

     

     12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ.

    1. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajícího specifikovaných v bodě 1.5. a jsou také zaslány jako příloha emailu potvrzujícího objednávku.

    2. Stížnosti a připomínky Spotřebitele, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím vyřizuje prodávající, stížnosti může Spotřebitel uplatnit na adrese info@malyfilip.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude stížnost vyřízena jako reklamace. Spotřebitelé se se svými stížnostmi mohou obracet rovněž na orgány dohledu a státního dozoru, Českou obchodní inspekci či Úřad pro ochranu osobních údajů.

    3. Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky.

    4. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

    5. Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkách příslušného produktu a mají přednost před ustanoveními OP.

    6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná.

    7. Toto znění obchodních podmínek je platné a účinné od 14.4.2023.

     

    Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.

  •